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Autor Balsley, Ronald D |
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Practical guide to customer service management and operations / Balsley, Ronald D
Título : Practical guide to customer service management and operations Tipo de documento: texto impreso Autores: Balsley, Ronald D Editorial: New York : Amacom Fecha de publicación: 1982 Número de páginas: 216 p Il.: il. Dimensiones: Pasta Dura ISBN/ISSN/DL: 978-0-8144-5673-6 Idioma : Inglés (eng) Palabras clave: SERVICIO AL CLIENTE Clasificación: 658.812 - Administración - Administración de la distribución(mercadeo) - Administración de ventas - Relaciones con clientes Nota de contenido: 1. Functions and of a customer service department. // 2. Technology in customer service. // 3. Organizing the customer service department. // 4. Hiring, training, and compensating customer service staff. // 5. Leadership, supervision, and motivation. // 6. Organizing the communication system. // 7. Managing conflict. // 8. Problem solving. // 9. Establishing policy and procedures. // 10. Standards, measurement, and evaluation. // 11. Feedback control and auditing. // 12. Planning and budgeting for customer service. Practical guide to customer service management and operations [texto impreso] / Balsley, Ronald D . - New York : Amacom, 1982 . - 216 p : il. ; Pasta Dura.
ISBN : 978-0-8144-5673-6
Idioma : Inglés (eng)
Palabras clave: SERVICIO AL CLIENTE Clasificación: 658.812 - Administración - Administración de la distribución(mercadeo) - Administración de ventas - Relaciones con clientes Nota de contenido: 1. Functions and of a customer service department. // 2. Technology in customer service. // 3. Organizing the customer service department. // 4. Hiring, training, and compensating customer service staff. // 5. Leadership, supervision, and motivation. // 6. Organizing the communication system. // 7. Managing conflict. // 8. Problem solving. // 9. Establishing policy and procedures. // 10. Standards, measurement, and evaluation. // 11. Feedback control and auditing. // 12. Planning and budgeting for customer service. Reserva
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